11:14|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1397 - 23:11
کد خبر: 9134
فرماندار اشنویه در گفت و گو با باریش:

جشنواره نوروزی در اشنویه روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ 11، 12،13 فروردین برگزار می شود

برنامه تدارک دیده شده در اشنویه جشنواره نوروزی است، انتظار بر این است تعداد زیادی مسافر و گردشگر در این سه روز از شهرستان دیدن نمایند و در آن مشارکت نمایند.
 جشنواره نوروزی در اشنویه روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه  تاریخ 11، 12،13 فروردین برگزار می شود

اسعد خضری فرماندار اشنویه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: میزان مسافران و گردشگران در اشنویه به طور متوسط نسبت به سال پیش افزایش یافته است که نسبت آن هنوز محاسبه نشده است، حدودا  6 هزار نفر گردشگر و مسافر به اشنویه سفر نموده اند.
وی در ادامه افزود: از این تعداد مسافر اشنویه 200 نفر اقامت داشته ولی اصل برنامه تهیه شده در اشنویه جشنواره نوروزی می باشد که روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه  تاریخ 11، 12،13 فروردین برگزار خواهد شد، انتظار بر این است تعداد زیادی مسافر و گردشگر در این سه روز از شهرستان دیدن نمایند و در آن مشارکت نمایند.
فرماندار اشنویه بیان کرد: جاده ارومیه به اشنویه فضای گردشگری زیادی دارد مانند جنگل میرآباد، همچنین بیبشترین مکان های بازدید شده جاده گلاز، باغات گیلاس اشنویه، منطقه قالاتوق در اشنویه، و آثار باستانی موجود در شهرستان می باشد.
اسعد خضری توضیح داد: چادرهایی برای مسافران تدارک دیده شده است برای خدمات پزشکی  راهنمایی مسافران، نقشه ها و بروشور های گردشگری، تعداد 40 خیمه نماز، خیمه کودکان، خیمه های پزشکی برای گرفتن فشارخون و  ویزیت دکتر و پرستار در اختیار مسافران قرار داده شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید