08:37|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 فروردین 1397 - 22:19
کد خبر: 9131
 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش:

احتمال سقوط درخت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و احتمال ریزش دیوار/مردم از رفت و آمد های غیر ضروری خودداری کنند

به دلیل احتمال سقوط از رفتن به پشت بام خودداری کنند، تمام وسایل و لوازمی که ممکن از جا کنده شود و مشکلی ایجاد کند را در جای خود محکم و ثابت کنند، از عوامل خطرزا دوری کرده و از روشن کردن آتش خودداری کنند.
احتمال سقوط درخت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و احتمال ریزش دیوار

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: سازمان آتش نشانی ارومیه آمادگی کامل در مقابل طوفان و مسائل دیگر را داشته و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم نمی باشد، مردم در این دو روز پنج شنبه و جمعه نهایت خودداری را انجام داده و از خود محافظت کنند.

وی در ادامه افزود: از مردم خواهشمندیم از رفت و آمد های غیر ضروری خودداری کنند، احتمال سقوط درخت، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و احتمال ریزش دیوار وجود دارد، توصیه می شود به هیچ عنوان زیر درختان و دیوار های نامستحکم قرار نگیرند و وسایل نقلیه خود رادر زیر آن ها پارک نفرمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه تصریح کرد: همچنین توصیه می شود به دلیل احتمال سقوط از رفتن به پشت بام خودداری کنند، تمام وسایل و لوازمی که ممکن از جا کنده شود و مشکلی ایجاد کند را در جای خود محکم و ثابت کنند، از عوامل خطرزا دوری کرده و از روشن کردن آتش خودداری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید