09:22|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 فروردین 1397 - 23:26
کد خبر: 9082
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارومیه در گفت و گو با باریش:

تمامی دستگاه های مختلف در آماده باش برای پیشگیری از آسیب های سیلاب احتمالی هستند

بارش باران شدید خساراتی چون تخریب پل گلستانه بخش سیلوانا را در پی داشته، که بخشداری ملزم به رفع هر چه سریعتر این مشکل شده است.
تمامی دستگاه های مختلف در آماده باش برای پیشگیری از آسیب های سیلاب احتمالی هستند

نوری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارومیه؛ در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های مختلف در مقابله و رفع مشکلات طوفان، گفت: وزش باد شدید در سطح شهرستان ارومیه با شدت بیش از 80 کیلومتر در ساعت در روز شنبه 4 فروردین خساراتی را به دنبال داشت همچنین باد شدید خسارت هایی را به منازل مسکونی، ساختمان های نیمه کاره، تعدادی از خودروها به علت افتادن درختان و پرت شدن اشیاء و آوار دیوار ساختمان ها وارد ساخته است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارومیهافزود: خسارت هایی نیز متوجه تیرهای برق، ترانسها، کابل های برق بوده که متاسفانه منجر به قطعی گسترده برق در سطح شهرستان شد که با تلاش شرکت برق، هم اکنون به غیر از موارد جزئی، برق اکثر نقاط شهرستان وصل می باشد؛ همچنین در برخی از نقاط شهرستان و روستاهای تابعه شاهد آتش سوزی و تخریب ساختمان و خسارت به درختان، محصولات زراعی و درختان باغی بودیم.

نوری با اشاره به عملکرد سازمان ها در شرایط فعلی اظهار کرد: هم اکنون مدیریت بحران، تمامی بخشداری های تابعه شهرستان، شهرداری ها، شرکت توزیع برق، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های متولی با پیگیری مستمر فرمانداری در حال رفع مشکلات مردم هستند.

وی در خصوص خسارات بارش باران شدید روز گذشته نیز گفت: بارش باران شدید خساراتی چون تخریب پل گلستانه بخش سیلوانا را در پی داشته، که بخشداری ملزم به رفع هر چه سریعتر این مشکل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارومیه در پایان ابراز کرد: همچنین تمامی بخشداری ها و دستگاه های مختلف شهرستان در آماده باش کامل برای پیشگیری از آسیب های سیلاب احتمالی هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید