14:34|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 فروردین 1397 - 15:14
کد خبر: 9071
پرسش عیدانه باریش نیوز از مسولین استانی، شهری و نمایندگان مردم؛

مسئولین استانی، شهری و نمایندگان مردم تعطیلات نوروزی را مسافر کجا خواهند بود؟

شاید برای بسیاری از مردم جالب و مورد توجه باشد که مسئولین و نمایندگانشان تعطیلات نوروز را کجا خواهند بود به همین دلیل پایگاه خبری باریش نیوز نیز به سراغ مسئولین رفته و این سوال که نوروز کجا خواهند بود را پرسیده است.
مسئولین استانی، شهری و نمایندگان مردم تعطیلات نوروزی را مسافر کجا خواهند بود؟

سرویس اجتماعی باریش نیوز: تعطیلات نوروزی فرصتی است که اکثر مردم از آن بهره می برند و برخی نیز در این ایام چمدان های خود را بسته و عازم سفر می شوند.
با توجه به همین مسئله ما نیز این سوال را از مسئولین استانی و شهری آذربایجان غربی پرسیده ایم که تعطیلات نوروز خود را چگونه سپری می کنند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی: از همان آغازین روزها و لحظات تحویل سال نو همانگونکه در اخبار انعکاس یافته است مشغول بازدید از اماکن مختلف هستند و تنها سفری به تهران برای دیدار با رئیس جمهور خواهند داشت و مجدد تعطیلات نوروز نیز در استان خواهند بود و به کارها و امورات استان رسیدگی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: در قم ساکن هستم و تعطیلات نوروزی نیز برنامه ای برای مسافرت ندارم.

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی: تعطیلات نوروز در ارومیه و در کنار خانواده خواهم بود و به برخی از کارهایم نیز رسیدگی خواهم نمود و برنامه ای برای مسافرت ندارم.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی: سفری دو یا سه روزه به مشهد خواهم داشت.(نگران نباشید خارج از کشور نمیروم (باخنده).

روح الله حضرت پور دیگر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این سوال گفت: تعطیلات نوروزی را در ارومیه و در کنار خانواده خواهم بود و به کارها و برنامه هایم نیر رسیدگی می کنم.

محمد حضرت پور شهردار کلانشهر ارومیه؛ نیز در ارومیه و مشغول بازدید و سرکشی به ستاد های تسهیلات نوروزی است و امسال برنامه ای برای مسافرت ندارد.

حسین پناهی عضو شورای شهر ارومیه نیز گفت: فعلا در ارومیه هستم و برنامه ای برای سفر نداریم اما در صورت مسافرت نیز سفرمان داخل استانی خواهد بود و عازم یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید