17:09|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1396 - 11:41
کد خبر: 9036
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

80 درصد اتوبوس های شهری ارومیه ایام نوروز فعال هستند/خدمت دهی اتوبوس ها از 6 صبح لغایت 20 شب خواهد بود

80 درصد از ناوگان اتوبوس رانی در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود که از ساعت 6 صبح به صورت یکسره لغایت 20 شب سرویس دهی خواهند داشت و کرایه مقرر نیز هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.
80 درصد اتوبوس های شهری ارومیه ایام نوروز فعال هستند

ناصر سعیدآبادی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوزگفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و قرار گرفتن در تعطیلات نوروزی شهرداری ارومیه و در کنار آن سازمان اتوبوس رانی نیز آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی در تعطیلات می باشد.

سعید آبادی در ادامه افزود: بنرهای عرض تبریک سال نو و خوش آمدگویی به مسافران نوروزی در اتوبوس های شهر ارومیه نصب می شود از سویی اتوبوس های بخش خصوصی و فعال سازی 80 درصد از اتوبوسها در ایام نوروز در دستور کار سازمان اتوبوس رانی شهرداری قرار دارد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای شیفت بندی کارکرد اتوبوسها در ایام عید انجام شده است لیکن به جهت خدمات دهی بیشتر و عدم بروز مشکل تردد و ایاب و ذهاب مسافران نوروزی مقرر گردیده است.

سعید آبادی با اشاره به اینکه تعرفه کرایه ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه در ایام عید هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت خاطر نشان کرد: تمام کرایه ها براساس نرخ مصوب خواهد بود و قطعا در صورت هرگونه تخلف در راستای عدم رعایت نرخ های مصوب با راننده خاطی به شدت یرخورد قانونی خواهد شد.

وی ابراز کرد: از سویی 80 درصد از ناوگان اتوبوس رانی در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود که از ساعت 6 صبح به صورت یکسره لغایت 20 شب سرویس دهی خواهند داشت.

سعید آبادی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان اتوبوس رانی نهایت سعی و تلاش خود را برای خدمات دهی مناسب در ایام عید برای شهروندان مخصوصا مسافران محترم نوروزی معمول خواهد داشت تا شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید