07:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396 - 02:41
کد خبر: 9004
باریش گزارش می دهد:

عدم پرداخت 8 ماه حقوق کارکنان و کارگران انبار نفت جدید ارومیه/مسئولین به فکر چاره ای برای ولی نعمتان خود باشند

براساس خبرهای موصوله کارکنان و کارگران انیار جدید نفت ارومیه اکنون 8 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و علی رغم مراجعه به پایتخت، شرکت پخش تهران برای بیان مشکلاتشان جوابی دریافت نکرده اند.
مسئولین به فکر چاره ای برای ولی نعمتان خود باشند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ به علت ارسال پیام های مردمی که از سوی کارکنان و کارکنان انبار نفت جدید ارومیه به پایگاه خبری باریش نیوز ارسال شده بود لذا بر آن شدیم یادداشتی در پی بررسی و بیان مشکلات کارکنان و کارگران این شرکت داشته باشیم تا بتوانیم گامی هر چند کوچک درحل مشکلات این عزیزان برداریم تا در ایام نوروز شرمنده خانواده هایشان نشوند.

براساس خبرهای موصوله کارکنان و کارگران انیار جدید نفت ارومیه اکنون 8 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و علی رغم مراجعه به پایتخت، شرکت پخش تهران برای بیان مشکلاتشان جوابی دریافت نکرده اند.

با توجه به قرار گرفتن در ایام عید و سال جدید همگان واقف هستند که بدون دریافت حقوق و مزایا گذران زندگی غیر ممکن و بسیار دشوار خواهد بود لذا از مسئولین امر تقاضامندیم براساس وظیفه خود فکری به حال این کارکنان کنند و برای ساعتی خود را در جایگاه آنان قرار دهند و ببینند آیا بدون دریافت حقوق به مدت 8 ماه خود قادر به ادامه زندگی هستند؟

از سویی شایسته است گریزی به روایات از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم داشته باشیم که فرمودند: ظلم در پرداخت مزد کارگر از گناهان بزرگ و کبیره است.

همچنین امام صادق علیه السلام فرموده اند: پیش از آنکه عرق کارگر خشک شود باید مزدشان پرداخته شود.

لذا از مسولین شرکت نفت و همچنین نمایندگان مجلس و تمامی مسئولین امر خواهشمندیم در این روزهای عید فکری به حال کارگران و کارکنان این شرکت داشته باشند تا در روزهای عید که همگان به شادی و سرور می پردازند این افراد شرمنده خانواده هایشان نشوند.
ای مسئولین که بر صندلی های نرم و راحت خود تکیه داده اید و در رفاه و آسایش کامل زندگی می کنید به خاطر داشته باشید این کارگران زحمت کش که با تمام سختی زندگی می کنند ولی نعمتان شما هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید