21:32|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396 - 14:52
کد خبر: 8858
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با باریش:

وضعیت بد جاده در محورهای خوی- ماکو و خوی- سلماس/آذربایجان غربی از نظر هتل دچار کمبود است

محورهای شمال و جنوب نسبت به سالهای پیش کمی بهبود یافته ولی در شرایط ایده آل به سر نمی برند منتهی جاده های شمال استان محور خوی -ماکو و خوی -به طور کلی از نظر هتل دسلماس جاده ها دچار مشکل هستند که باید نمایمدگان رسیدگی کنند.
آذربایجان غربی از نظر هتل دچار کمبود است

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: جاده ورودی شهر از سوی تبریز نسبتا در وضعیت مطلوبی قرار  دارند و قطعات یک و دو نیز به طور کامل آماده هستند برای قطعه 3 نیز روکش تعیین شده است از سوی محور تبریز جاده ها نسبتا در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محورهای شمال و جنوب نسبت به سالهای پیش کمی بهبود یافته ولی در شرایط ایده آل به سر نمی برند منتهی جاده های شمال استان محور خوی -ماکو و خوی -به طور کلی از نظر هتل دسلماس جاده ها دچار مشکل هستند که باید نمایمدگان رسیدگی کنند.

بهادری در خصوص وضعیت هتل های استان نیز باتوجه به فرار رسیدن ایام نوروز و استقبال از گردشگران و مسافران ابراز کرد: اکثر شهرهای استان از داشتن هتل های ستاره دار و باکیفیت دچار مشکل هستند استان آذربایجان غربی به طور کلی از نظر هتل دارای کمبود است.

وی با اشاره به ساخت دو هتل در زمین های ارتش که در آینده محقق خواهد شد افزود: زمین های پادگان لشکر دو هتل پیش بینی شده است که در آینده سرمایه گذاران در این زمینه می توانند همکاری کنند و مشکل ساخت هتل برطرف شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید