03:24|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396 - 12:28
کد خبر: 8805
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت ماکو در گفتگو با خبرنگار باریش در ماکو گفت :

طرح نظارتی ویژه نوروز سال 97 با هدف نظارت و کنترل بر بازار شب عید از 7 بهمن امسال شروع و تا 30 فروردین 97 ادامه خواهد داشت

بازرسی های منظم از مراکز و شرکت های حمل و نقل برون شهری و درون شهری ، مراکز سیاحتی زیارتی ، محل های اقامتی مانند هتل ها و مهمان پذیر ها و همچنین بازرسی و نظارت بر رستوران های بین راهی با همکاری اداره میراث فرهنگی در طول ایام نوروز صورت خواهد گرفت.

یحیی کاظمی رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماکو در گفتگو با خبرنگار باریش در ماکو گفت :

 طرح نظارتی ویژه نوروز سال 97 با هدف نظارت و کنترل بر بازار شب عید از 7 بهمن امسال شروع و تا 30 فروردین 97 ادامه خواهد داشت  در همین راستا با برگزاری جلسات مرتبط با اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و تعزیرات حکومتی و هماهنگی های کافی برای تامین و توزیع و کنترل قیمت ها صورت گرفته است.

وی افزود : امسال با همکاری جهادکشاورزی و جذب 50 تن برنج در سه نوع متفاوت توسط این اداره در تمام سطح شهرستان و در روستاها شهرها عرضه می شود که در روستاها با همکاری و نظارت دهیاران و در شهرها نیز توسط فروشگاه  تعاون روستایی و 8 واحد صنفی در نقاط مختلف شهر عرضه می شود . بدین صورت که برنج با تعرفه دولتی وطبق نرخ مصوب اعلامی با نظارت ادارات ذیربط در تمام مناطق شهری و روستایی ماکو عرضه و توزیع خواهد شد .

وی در خصوص تامین میوه شب عید افزود : برای شب عید با هماهنگی جهاد کشاورزی 80 تن پرتغال و 40 تن سیب وارد شهرستان خواهد شد و همچنین هماهنگی هایی برای وارد کردن تخم مرغ و مرغ منجمد برای تامین نیاز شهروندان در شب عید صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : در بحث خدمات نیز انجام بازرسی های منظم از مراکز و شرکت های حمل و نقل برون شهری و درون  شهری ، مراکز  سیاحتی زیارتی  ، محل های اقامتی مانند هتل ها و مهمان پذیر ها و همچنین بازرسی و نظارت بر رستوران های بین راهی با همکاری اداره میراث فرهنگی در طول ایام نوروز صورت خواهد گرفت.

کاظمی در پایان افزود : تلفن 124 اداره صنعت معدن تجارت از ساعت 8 صبح تا 7 بعد ظهر بصورت زنده و مستقیم آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردم از گران فروشی ها و تخلف های صورت گرفته در سطح شهرستان ماکو می باشد و همکاران مادر اصرع وقت به این موارد رسیدگی خواهند نمود .

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید