05:14|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1396 - 18:32
کد خبر: 7407

هوای سالم ارومیه/از اواخرهفته شاهد افزایش ابر خواهیم بود

افزایش نسبی دما نسبی دما را تا روز سه شنبه در سرتا سر استان پیش بینی کرده و از روز سه شنبه نیز با عبور امواج ناپایدار تا پایان هفته ضمن کاهش دما شاهد افزایش ابر در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

هوای سالم ارومیه/از اواخرهفته شاهد افزایش ابر خواهیم بود

مهدی صابری رئیس سازمان پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آب و هوای استان در روزهای آتی گفت: بررسی نقشه های پیش بینی نشان می دهد که در چند روز آینده نسبتا امواج پایدار در استان حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش نسبی دما نسبی دما را تا روز سه شنبه در سرتا سر استان پیش بینی کرده و از روز سه شنبه نیز با عبور امواج ناپایدار تا پایان هفته ضمن کاهش دما شاهد افزایش ابر در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

رئیس سازمان پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در رابطه با کمینه و بیشینه دمای هوای ارومیه گفت: امروز یکشنبه دمای ارومیه در گرمترین ساعات به 21 درجه و در سردترین ساعات به 6 درجه سانتی گراد خواهد رسید و همچنین روز دوشنبه و سه شنبه شاهد افزایش یک درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

مهدی صابری در پاسخ به سوال خبرنگار باریش مبنی بر کیفیت هوای ارومیه اظهار کرد: پیش بینی می شود کیفیت هوای ارومیه در 3 روز آینده سالم باشد.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید