02:41|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1396 - 06:22
کد خبر: 7405

یک هزار کیلومتر لوله گذاری گاز در شش ماه ابتدایی سال جاری

از اول سال جاری تا کنون در سطح استان حدودا یک هزار کیلومتر لوله گذاری و  با نصب 13 هزار علمک تعداد 19 هزار اشتراک گاز واگذار گردیده است.

یک هزار کیلومتر لوله گذاری گاز در شش ماه ابتدایی سال جاری

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص اقدامات و طرح های اجرا شده در 6 ماهه ابتدایی سال 96 اظهار داشت: از اول سال جاری تا کنون در سطح استان حدودا یک هزار کیلومتر لوله گذاری و با نصب 13 هزار علمک تعداد 19 هزار اشتراک گاز واگذار گردیده است.

 

وی در رابطه با گاز رسانی در روستاهای استان گفت: عملیات گاز رسانی در 793 روستای آذربایجان غربی با بودجه 406 میلیارد تومانی در حال اجراء بوده و در صورت تامین اعتبارات تعداد بیشتری از آن ها تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

 

شیخی در مورد بهره مندی شهرهای استان از نعمت گاز خاطر نشان کرد: از 42 شهر آذربایجان غربی تعداد 36 شهر بطور کامل از نعمت گاز بهره مند بوده و شهرهای میرآباد و سرو در حال اجراء بوده و همچنین آواجیق و خلیفان نیز در حال طراحی بوده  و شهرهای زرآباد و قطور در دست مطالعه می باشند.

 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در خصوص میزان بهره مندی روستاهای استان از نعمت گاز گفت: در حال حاضر تعداد 668 روستای استان با 52 درصد جمعیت روستایی مصرف کننده گاز بوده و تعداد 793 روستا نیز با جمعیت 30 درصدی در دست اجرا می باشد که با بهره برداری از روستاهای در دست اجرا 82 درصد روستاییان از نعمت بهره مند خواهند بود و همچنین مابقی روستاهای بالای 20 خانوار استان نیز در حال مطالعه و طراحی می باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید