03:47|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مهر 1396 - 23:11
کد خبر: 7404

بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته کودک رایگان می باشد

در این هفته مدارس و کودکان به اتفاق خانواده ها میتوانند در ساعات اداری ( 8 الی 15) به موزه تاریخ طبیعی  ارومیه واقع در انتهای بلوار والفجر، فلکه آذربایجان مراجعه و از موزه  تاریخ طبیعی ارومیه بازدید نمایند.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مناسبت هفته کودک رایگان می باشد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ مختار خانی رییس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه گفت : به مناسبت هفته کودک از تاریخ 15 لغایت 21 مهر ماه بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به منظور ارتقای آگاهی محیط زیستی دانش آموزان رایگان است .
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه با  اعلام این خبر افزود : در این هفته مدارس و کودکان به اتفاق خانواده ها میتوانند در ساعات اداری ( 8 الی 15) به موزه تاریخ طبیعی  ارومیه واقع در انتهای بلوار والفجر، فلکه آذربایجان مراجعه و از موزه  تاریخ طبیعی ارومیه بازدید نمایند.
هفته ملی کودک امسال با شعار محوری هر کودک نشانه ی خداست در هفت روز، به ترتیب شنبه 15 مهر با موضوع کودک زیر چتر ایمان، یک شنبه 16 مهر با موضوع کودک، در پناه خدا، دوشنبه 17 مهر با موضوع کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی، سه شنبه 18 مهر با موضوع کودک، سلامت و ایمنی ، چهار شنبه 19 مهر با موضوع کودکو فناوری های نوین، پنج شنبه 20 مهر با موضوع کودک، کتاب و محصوات فرهنگی و جمعه 21 مهر با موضوع کودکی برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید