03:47|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مهر 1396 - 21:41
کد خبر: 7393

تصور ما بر عدم وارد شدن خسارت به بخش کشاورزی است

پوشانیدن سبزی و صیفی از طریق نایلون های پلاستیکی و یا کاه در هنگام شب از دیگر اقداماتی است که می توان در این زمینه صورت بگیرد؛ البته تصور ما این است که فعلا خسارتی بر بخش کشاورزی وارد نمی شود چرا که دمای هوا در ساعات سرد حدود 8 درجه سانتی گراد می باشد.

تصور ما بر عدم وارد شدن خسارت به بخش کشاورزی است

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، با شروع مهر ماه و گذشت 13 روز از آن دمای هوای اکثر نقاط آذربایجان غربی با کاهش رو به رو بوده و کشاورزان و باغداران استان به دلیل اینکه هنوز محصولات خود را به صورت کامل برداشت نکرده اند نگران این موضوع می باشند.

در این رابطه اسمعیل کریم زاده مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: طبق اطلاعیه هایی که صادر کردیم به کشاورزان توصیه می شود در برداشت محصولات خود سرعت عمل به خرج دهند.

وی ادامه داد: پوشانیدن سبزی و صیفی از طریق نایلون های پلاستیکی و یا کاه در هنگام شب از دیگر اقداماتی است که می توان در این زمینه صورت بگیرد؛ البته تصور ما این است که فعلا خسارتی بر بخش کشاورزی وارد نمی شود چرا که دمای هوا در ساعات سرد حدود 8 درجه سانتی گراد می باشد.

در این رابطه مهدی صابری، رئیس پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش نیوز گفت: به تناوب تا آخر وقت امروز افزایش ابر، وزش باد همراه با بارش های پراکنده در برخی نقاط آذربایجان غربی اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: چهاردهم مهرماه نیز در طول روز، وضعیت هوا، قسمتی ابری گاهی با رشد ابر، همراه با مه صبحگاهی و افزایش نسبی دما بوده و در شب نیز قسمتی ابری و مه آلود را پیش بینی می کنیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید