16:53|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1396 - 22:36
کد خبر: 7369

مانع قانونی برای دریافت هزینه خودیاری از مردم برای دهیاران وجود ندارد

گرفتن هزینه خودیاری از مردم وظیفه دهیاران می باشد و امکانات دهیاری به آن حد نیست که انتظارات مردم را برآورده کند و باید خودیاری انجام شود.

مانع قانونی برای دریافت هزینه خودیاری از مردم برای دهیاران وجود ندارد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ طی پیام های ارسالی از اهالی و مردم روستای قره حسنلو بخش مرکزی به پایگاه خبری باریش نیوز مبنی بر اخذ پول و هزینه از مردم و عدم اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی درمحدوده روستا با پیگیری های بعمل آمده خبرنگار باریش نیوز تکلیف این موضوع مشخص شد.

در این راستا مریم کاظمی دهیار روستای قره حسنلو اظهار داشت: این طرح مصوبه شورای اسلامی می باشد و بر اساس آن هر خانه موظف به پرداخت 300 هزار تومان برای آسفالت کوچه ها شده اند؛ هزینه آسفالت برای آنکه از بودجه دهیاری تامین می شود نیازمند خودیاری مردم نیز می باشد.

امیر ستوده فر بخشدار بخش مرکزی ارومیه گفت: در اصل فردی از اهالی روستای قره حسنلو احتمالا به دلیل مخالفت با دهیاری روستا این اخبار را منتشر می کند، گرفتن هزینه خودیاری از مردم وظیفه دهیاران می باشد و امکانات دهیاری به آن حد نیست که انتظارات مردم را برآورده کند و باید خودیاری انجام شود.

ستوده فر بخشدار بخش مرکزی ارومیه خاطر نشان کرد: اخذ هزینه خودیاری از مردم توسط دهیاران منع قانونی ندارد و دهیاران می تواند از کمک مردم استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید