15:28|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1396 - 23:11
کد خبر: 7361

مادحین اباعبدالله الحسین(ع) بر ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی تاکید داشته باشند

ایام تاسوعا و عاشورا حسینی برای ملت شریف ایران روزهای با عظمت و بزرگی می باشند؛ چرا که نشان دهنده قیام امام حسین (ع) به عنوان سرور آزادگان جهان در برابر ظلم و ستم می باشد.

 
مادحین اباعبدالله الحسین(ع) بر ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی تاکید داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم در خصوص تاسوعا و عاشورا حسینی گفت: ایام تاسوعا و عاشورا حسینی برای ملت شریف ایران روزهای با عظمت و بزرگی می باشند؛ چرا که نشان دهنده قیام امام حسین (ع) به عنوان سرور آزادگان جهان در برابر ظلم و ستم می باشد.

 

وی ادامه داد: در پیروی از مقام معظم رهبری کشور ما وحدت و انسجام یافته است؛ از جوانان و نوجوانان و برادران و خواهران تقاضا داریم حضور خود را در مراسمات حسینی پرشورتر از قبل کنند.

 

دیرباز تصریح کرد: از مادحین گرامی تقاضا داریم در کنار بیان مسایل مداحی به بیان معارف اسلامی و قرآنی نیز تاکید داشته باشند تا با آموختن هر چه بهتر فرهنگ حسینی در برابر ظلم و ستم بایستیم.

 

وی افزود: خوشبختانه تا بدین لحظه مردم و جوانان با مشارکت حداکثری در این مراسمات شرکت داشته اند ولی توقع داریم روضه های حسینی طی ماه محرم و صفر در منازل نیز رونق یابد.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که در این مراسمات پر فیض قابل مشاهده می باشد افزایش آگاهی میان جوانان و نوجوانان و ادامه دهندگان نسل های بعدی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید