11:59|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مهر 1396 - 22:26
کد خبر: 7356

اعلام استقلال کردستان نقشه آمریکا و اسرائیل برای تسلط استکبار بر منطقه بود

آمریکا و اسرائیل برای راه اندازی فتنه ای دیگر در منطقه این نقشه را به وجود آوردند، تا اقلیم کردستان اعلام استقلال کرده و زمینه مسلط شدن استکبار بر منطقه فراهم شود.

اعلام استقلال کردستان نقشه آمریکا و اسرائیل برای تسلط استکبار بر منطقه بود

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انتخابات کردستان دلیل نگرانی و اظطراب مسلمانان منطقه شده است؛ غرب و استعمارگران در تلاش هستند مسلمانان را در منطقه تکه تکه کنند.

وی با بیان این که در ایران، ترک و کرد و فارس با وحدت، برادری و همدلی زندگی می کنند افزود: زندگی صمیمی مسلمانان جمهوری اسلامی ایران سرمشقی برای کشورهای منطقه به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید بدانیم تقابل ادیان راهی برای از بین بردن کشور است چراکه سبب تضعیف قدرت مرکزی کشور شده و موضوع کردستان نیز با این هدف دنبال می شود.

قریشی ادامه داد:  آمریکا و اسرائیل برای راه اندازی فتنه ای دیگر در منطقه این نقشه را به وجود آوردند، تا اقلیم کردستان اعلام استقلال کرده و زمینه مسلط شدن استکبار بر منطقه فراهم شود.

وی با اشاره به ایام محرم عنوان کرد: باید بندگی امام حسین در قیام را برای خداوند در نظر گرفت و در مراسمات عزاداری نیز به این مسئله توجه بسیار شود که بندگی و عبادت در جامعه تقویت و ترویج گردد.

قریشی خاطرنشان کرد: لزوم حفظ معنویت الهی در مجالس ضروری است؛ باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد و نتیجه این مجالس دور از معصیت باشد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در این ماه باید تقویت تقوا، هدف اصلی هر فردی در جامعه باشد تصریح کرد: روح معنویت و عبادت نیز باید در مجالس عزاداری وجود داشته باشد، و لذا اگر غیر از این باشد بدین معنی است که این مجالس برای حسین (ع) و راه و نهضت او نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید