10:45|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مهر 1396 - 19:34
کد خبر: 7344

قطعا در ماکو خواهم ماند

قطعا در منطقه آزاد ماکو خواهم ماند و فعلا برای تکمیل پروژه های در دست اجرا در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ماکو خواهم بود و به جز ماکو به جای دیگری فکر نخواهم کرد.

قطعا در ماکو خواهم ماند

حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با سرویس اقتصادی بارش نیوز در خصوص ماندن یا رفتن خود از سمت مدیر عاملی منطقه آزاد ماکو گفت: قطعا در منطقه آزاد ماکو خواهم ماند و فعلا برای تکمیل پروژه های در دست اجرا در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ماکو خواهم بود و به جز ماکو به جای دیگری فکر نخواهم کرد.

وی در رابطه با کلنگ زنی کارگوی فرودگاه ماکو اظهار داشت: در فرودگاه ماکو قصد ایجاد کارگو را داریم، کارگو مربوط به حمل بار می باشد و با توجه به اینکه در آینده ای نزدیک تولیدات و کشاورزی منطقه رونق خواهد یافت، جهت حمل محصولات به مقصدهای مورد نظر در پی اجرای کارگوی هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن اشاره به اینکه پرواز بین ماکو و مشهد به زودی برقرار می شود اظهار داشت: 15 کیلومتر از تعریض جاده ماکو بازرگان انجام شده است، طبق قولی که داده داده شده است امیدواریم 50 درصد این پروژه تا پایان سال و تمامی آن تا تیر ماه سال 97 به اتمام برسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید