11:11|چهارشنبه, اردیبهشت 19 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مهر 1396 - 22:47
کد خبر: 7340

رژه آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی/ختم تنها 10 درصد تماس با آتش نشانی به عملیات

چندین سال است که مراسم یادبود این مناسبت و روز برگزار می شود، امسال نیز روز پنجشنبه برنامه ها با صبحگاه مشترک شروع و در ادامه با طی برنامه هایی همچون رژه در خیابان حسنی و ارتش، افتتاح دهمین ایستگاه آتش نشانی ارومیه در منطقه گلمان، کلنگ زنی ایستگاه شماره یازده آتش نشانی در منطقه البرز و همچنین برنامه های درون سازمانی از ویژه برنامه های روز آتش نشانی خواهد بود.

رژه آتش نشانان به مناسبت روز آتش نشانی/ختم تنها 10 درصد تماس با آتش نشانی به عملیات

ابراهیم شاد قوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص برنامه های روز آتش نشانی گفت: روز 7 مهرماه در کشور جمهوری اسلامی ایران به نام روز آتش نشانی مطرح است که از چندین سال گذشته برنامه هایی در هفتم مهر ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: چندین سال است که مراسم یادبود این مناسبت و روز برگزار می شود، امسال نیز روز پنجشنبه برنامه ها با صبحگاه مشترک شروع و در ادامه با طی برنامه هایی همچون رژه در خیابان حسنی و ارتش، افتتاح دهمین ایستگاه آتش نشانی ارومیه در منطقه گلمان، کلنگ زنی ایستگاه شماره یازده آتش نشانی در منطقه البرز و همچنین برنامه های درون سازمانی از ویژه برنامه های روز آتش نشانی خواهد بود.

قوشچی افزود: زمان رسیدن به محل حادثه برای آتش نشانان بسیار مهم و حساس می باشد بطوریکه این بازه زمانی از میانگین 10 دقیقه به 4 دقیقه کاهش یافته و باز هم در پی کاهش آن می باشیم که در این مورد از مردم هم انتظارداریم که در خیابان ها و داخل ترافیک با ما همکاری داشته باشند.

وی اظهار داشت: نزدیک 10 درصد حوادث آتش سوزی منازل داخل شهر با کاهش رو به رو بوده است ولی آتش سوزی در روستاهای اطراف افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: روزانه 400 الی 500 تماس با سازمان آتش نشانی ارومیه برقرار می شود که تنها 10 درصد این تماس ها منجر به عملیات می شود و بقیه موارد به مزاحمت ختم می شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید