03:58|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1396 - 22:00
کد خبر: 7329

بیمارستان تخصصی فوق تخصصی زنان ارومیه در حال احداث می باشد

بیمارستان تخصصی فوق تخصصی زنان ارومیه با ظرفیت یکصد و شصت تخت، برای پاسخگویی به نیازهای درمانی همشهریان در حال احداث می باشد

بیمارستان تخصصی فوق تخصصی زنان ارومیه در حال احداث می باشد

علی شرقی معاونت امور درمان استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص بیمارستان در حال ساخت واقع در خیابان حسنی اظهار کرد: بیمارستان در حال احداث با عنوان بیمارستان تخصصی فوق تخصصی زنان و با یکصد و شصت تخت و خواب در حال احداث می باشد.

شرقی در اشاره به تجهیزات بیمارستان تخصصی فوق تخصصی زنان ارومیه ابراز کرد: این بیمارستان مجهز به بخش زایمان به شیوهLDR، بخش مامایی و مادران پرخطر، بخش جراحی زنان، بخش فوق تخصصی انکولوژی زنان، بخش فوق تخصصی پریناتولوژی، بخش نوزادان، بخش ویژه ICU وNICU، بخش پاراکلینیکی ، درمانگاه تخصصی و عمومی، اورژانس و بخش های پشتیبان می باشد.

معاونت امور درمان استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: این مرکز با جدیدترین معیارها و استاندارد ها وبه منظور پاسخگویی به نیازهای درمانی و پزشکی زنان طراحی و احداث شده است.

وی در اشاره به مزایایی که این بیمارستان برای همشهریان خواهد داشت اشاره کرد: این بیمارستان سبب افزایش رضایت مندی بیماران، افزایش کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه و تسهیل در دسترسی مراجعین و بیماران خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید