15:25|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1396 - 22:05
کد خبر: 7304

تخصیص مبلغ 13 میلیارد تومان نقد به بیمارستان آیت الله خویی

در بیمارستان آیت الله خویی با توجه به مشکلی که در پرداخت نقدینگی به پیمانکار وجود داشت و از سوی دیگر نیز سازمان برنامه و بودجه بخشی از مبلغ را به صورت اسناد خزانه می داد که این موجب حرکت کند پروژه شده است ولی قرار است مبلغ 13 میلیارد تومان نقد به پیمانکار داده شود تا روند اجرایی ساخت بیمارستان ادامه یابد.

تخصیص مبلغ 13 میلیارد تومان نقد به بیمارستان آیت الله خویی

سید محمدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان های خوی گفت: بیمارستان تامین اجتماعی 32 تخت خوابی خوی امسال طبق وعده های داده شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در مورد بیمارستان 160 تخت خوابی اظهار داشت: بیمارستان 160 تخت خوابی هم اکنون 2 درصد پیشرفت فیزیکی را دارد و دستورتجهیزات آن از سوی وزارت مربوطه ارسال و مقرر گردیده تا دهه فجر این بیمارستان افتتاح شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بیمارستان آیت الله خویی با توجه به مشکلی که در پرداخت نقدینگی به پیمانکار وجود داشت و از سوی دیگر نیز سازمان برنامه و بودجه بخشی از مبلغ را به صورت اسناد خزانه می داد که این موجب حرکت کند پروژه شده است ولی قرار است مبلغ 13 میلیارد تومان نقد به پیمانکار داده شود تا روند اجرایی ساخت بیمارستان ادامه یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید