18:23|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1396 - 20:21
کد خبر: 7301

قیمت های نجومی ظروف پلاستیکی سرطان زا در ماه محرم!

ماه محرم و آداب خاص آن در کشور ایران رسم و رسوم بسیار خاص و ویژه ای را دارد و همواره اعمالی که در این ماه رخ می دهد زبان زد بسیاری از کشورهای جهان بوده و بسیار مهم و مغتنم می باشند.

قیمت های نجومی ظروف پلاستیکی سرطان زا در ماه محرم!

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ ماه محرم و آداب خاص آن در کشور ایران رسم و رسوم بسیار خاص و ویژه ای را دارد و همواره اعمالی که در این ماه رخ می دهد زبان زد بسیاری از کشورهای جهان بوده و بسیار مهم و مغتنم می باشند.

یکی از این اعمال پسندیده نذری دادن می باشد که در مراسمات ماه محرم دیده می شود، نذری دادن در جایگاه خود بسیار امری پسندیده و مهم به شمار می رود ولی برخی افراد از این اتفاقات و فرصت ها، فرصت طلبی کرده و به نوعی سوء استفاده می کنند.

با توجه به اینکه نذری های بسیار زیادی در این ماه پخش می شود و طبیعتا نیاز به پیش مواد پخت نذری ها نیز افزایش می یابد و تقاضا در بازار برای دریافت مواد پایه ای همچون برنج، روغن و گوشت و همچنین ظروف پلاستیکی به وفور افزایش یافته است.

برخی از فروشنده ها فرصت را مغتنم شمرده و برای افزایش درآمد خود نسبت به فروش محصولات خود با قیمت چند برابری اقدام می کنند؛ شایان ذکر است که طبق گفته کارشناسان مربوطه ظروف یک بار مصرف و پلاستیکی برای افراد بسیار مضر بوده و گاها سرطان زا نیز می باشند.

علی رغم اینکه این محصولات مضر بوده و سلامتی انسان را به مخاطره می اندازد در این روزها نیز قیمت های نجومی را نیز بر خود گرفته است!

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید