08:27|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1396 - 19:47
کد خبر: 7300

شهربازی مدرن ارومیه/ عنصر مهم جذب توریست

افتتاح شهربازی ارومیه  در دهکده ساحلی چی چست که در دست اقدام شهرداری ارومیه است، یکی از برنامه های کاربردی و جالب مدیران شهری برای کلانشهر ارومیه خواهد بود و می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای همشهریان باشد.

شهربازی مدرن ارومیه/ عنصر مهم جذب توریست

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها پارک های تفریحی وشهربازی به جهت فراهم نمودن لحظاتی شاد و مفرح برای خیل عظیمی از مردم، و یکی از عناصر مهم جذب توریست، در ملل گوناگون می باشد که این قابلیت در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم آن ناحیه نقش مهمی ایفا می نماید.

شهر ارومیه نیز از نبود محیطی شاد و مفرح برای گذراندن اوقات فراغت مردم محروم است و همشهریان ناگذریند برای گذراندن اوقات فراغت خود به تنها به  رستوران ها  مراجعه نمایند، ایجاد شهربازی ارومیه  در دهکده ساحلی چی چست  در کنار سواحل نمکی ارومیه که در دست اقدام شهرداری ارومیه است، یکی از برنامه های کاربردی و جالب مدیران شهری برای کلانشهر ارومیه خواهد بود و می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای تفریحی مردم ارومیه باشد.

از فضاهایی که در این پروژه کم نظیر و جالب می توان نام برد: آمفی تئاترباز، آبشار دو طبقه و پیست کارتینگ مجهز می باشد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در خصوص شهربازی مدرن ارومیه در مصاحبه ای ابراز کرد: احداث شهربازی تا شعاع 250 کیلومتری توریست جذب خواهد کرد و هزینه دستگاه های آن بالغ بر 50 میلیارد تومان خواهد شد.

حسین بخشایشی نیز عضو شورای شهر ارومیه نیز در این باره اظهار کرد: در دهکده ساحلی چی چست، شاهد ساخت پروژه عظیم شهربازی هستیم که به عنوان یک منطقه گردشگری، تفریحی و شهربازی مطرح است.

باتوجه به گفته های شهردار ارومیه، محمد حضرت پور تجهیزات شهربازی ارومیه مطابق با استانداردهای اروپایی بوده که توسط شهرداری خریداری شده است.

 در این میان تنها مشکل، وسایل و تجهیزات شهربازی ارومیه می باشد که بعد از گذشت زمان متمالی هنوز به طور کامل وارد و نصب نشده اند و نیازمند توجه ویژه مسئولین امر می باشد.

پروژه شهربازی ارومیه در صورت تکمیل، می تواند طرحی درخور و شایسته برای کلانشهر ارومیه به شمار رفته و جوابگوی نیازهای همشهریان، جذب گردشگر و توریست برای شهر باشد که مزایا و بهره وری های مفیدی را در نیز در بر خواهد داشت.

گزارش: خدیجه آقازاده

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید