15:35|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مهر 1396 - 18:43
کد خبر: 7298

پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه همچنان در ابهام!

حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه به موضوع خاص تبدیل و دارای یک پیچیدگی بزرگ شده است و همچنان این مشکل بزرگ برای این قشر زحمت کش با قدرت خود پا برجاست.

پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه همچنان در ابهام!

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه به موضوع خاص تبدیل و دارای یک پیچیدگی بزرگ شده است و همچنان این مشکل بزرگ برای این قشر زحمت کش با قدرت خود پا برجاست.

در این رابطه حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در تاریخ 18 شهریور ماه طی گفت و گویی با پایگاه خبری باریش نیوز خبر از واریز حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه داد ولی این اتفاق هرگز عملی نشد تا همچنان این موضوع دچار ابهام بماند.

طبق گفته حسین پناهی نیروهای قراردادی شهرداری ارومیه 2 و نیروهای های شرکتی شهرداری ارومیه 4 ماه می باشد که حقوق خود را در یافت نکرده اند؛ حالا قضاوت با خودتان که یک فرد چگونه 4 ماه بدون حقوق جوابگوی نیازهای خانواده خود باشد.

شهریور ماه نیز به پایان رسید و همچنان ادعاها و وعده ها ادامه دارد، بار دیگر حسین پناهی در گفت و گو با پایگاه خبری باریش نیوز در رابطه با دلایل عدم پرداخت حق و حقوق گفت: بر اساس گفته ها و راهکارهای ارائه شده توسط شهردار ارومیه قرار بر پرداخت حقوق ها تا پایان شهریور ماه بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در این زمینه نیز منتظر ارائه گزارشات شهردار هستیم.

مهم تر از همه دغدغه زندگی قشر مهم و صد البته مظلوم جامعه است که چگونه چند ماه زندگی خود را گذرانده و جوابگوی نیازهای خانواده خود می باشند؟  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید