13:25|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1396 - 18:59
کد خبر: 7286

علم و اخلاق در آموزش و پرورش مستتر است

تحولاتی که امروزه شاهد وجود آن ها هستیم، پشت میزهای درس و کلاس تربیت یافته اند، و لذا علم و اخلاق در آموزش و پرورش مستتر می باشد.

علم و اخلاق در آموزش و پرورش مستتر است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی، در آئین بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان شهید چمران ناحیه یک ارومیه برگزار شد گفت: تحولاتی که امروزه شاهد وجود آن ها هستیم، پشت میزهای درس و کلاس تربیت یافته اند.

وی با بیان این که معلمان نخست باید اعتماد به نفس را دانش آموزان آموزش دهند افزود: آینده سازان کشور از چنین کلاس هایی خارج خواهند شد، لذا برای کسب اعتماد به نفس، علم و دانش مربوطه نیز باید تدریس شود.

سعادت ادامه داد: امروز 39 سال است که انقلاب به پیروزی رسیده و همه ملت ایران با اعتماد به نفس خاص خویش، راه امام و رهبری را ادامه می دهند.

وی با اشاره به این که علم و اخلاق در آموزش و پرورش مستتر می باشد اظهار کرد: از تمامی مسئولان و همچنین مردم، درخواست داریم که شرایط فعلی استان را دریابند.

فریدون سید مصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز با حضور در این مراسم گفت: مدرسه از ارکان اصلی آموزش و پرورش بوده و لذا امسال تمام وظایف و تصمیم گیری های مدارس را به شورای مدرسه محول خواهیم کرد.

وی با بیان این که مدرسه ها باید بهترین تعامل را با اولیای دانش آموزان داشته باشند افزود: اولیا نیز باید در تمام جریان فعالیت های مدرسه و فرزندان خویش قرار بگیرند؛ اولیا باید نسبت به استعداد دانش آموزان از مجموعه آموزش و پرورش انتظار داشته باشد.

سید مصطفوی عنوان کرد: تمام 21 هزار کلاس موجود در استان، امروز یک مهرماه، دایر و دارای معلم می باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید