12:43|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1396 - 18:49
کد خبر: 7285

حمایت بی نظیر پرشورها/ناداوری ها علیه تراکتورسازی/روزهای خوب در راه است

پرشورها؛ هواداران وفادار تراکتورسازی لایق و سزاوار ستایش هستند، هواداران تراکتورسازی که از آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی و بسیاری از شهرهای دیگر خود را به استادیوم بزرگ یادگار امام (ره) تبریز می رسانند، انگیزه مضاعفی برای سرخ پوشان دیار آذربایجان ایجاد می کنند.

حمایت بی نظیر پرشورها/ناداوری ها علیه تراکتورسازی/روزهای خوب در راه است

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی محبوب ترین نماینده آذری ها در لیگ برتر فوتبال ایران این روزها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کنند.

محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات فوتبال ایران دست و بال این تیم را بست و باعث شد سرخ پوشان محبوب آذربایجان بدون جذب بازیکن جدید روانه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شوند، شایان ذکر است تراکتورسازی از سوی دیگر در نقل و انتقالات چند بازیکن کلیدی خود مثل ادر لوسیانو ادینیهو، محمد رضا اخباری، سعید آقایی و کرار جاسم را نیز از دست داد.

یحیی گل محمدی که با ریسکی  بزرگ سکانداری نیمکت تراکتورسازی را بر عهده گرفت، گل محمدی تا کنون با تکیه بر جوانان تیم خود نتایج متوسطی را گرفته است و با اندوختن 7 امتیاز از 7 بازی در رتبه دهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

تراکتورسازی در سه بازی اول این فصل به ترتیب مقابل استقلال صنعتی خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شکست را پذیرا شد ولی رفته رفته توانست با هماهنگی میان بازیکنان با تجربه و جوان خود بر اندوخته های امتیازی خود بیافزاید.

حسن قابل توجه امسال تراکتورسازی که از محرومیت این تیم از نقل و انتقالات نشات گرفت معرفی جوانان خلاق به فوتبال بود؛ یکی از این جوانان با استعداد محمدرضا آزادی بازیکن نقده ای تیم تراکتورسازی بود که موفق شد با گلزنی و پاس گل خود نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.
پرشورها؛ هواداران وفادار تراکتورسازی لایق و سزاوار ستایش هستند، هواداران تراکتورسازی که از آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی و بسیاری از شهرهای دیگر خود را به استادیوم بزرگ یادگار امام (ره) تبریز می رسانند، انگیزه مضاعفی برای سرخ پوشان دیار آذربایجان ایجاد می کنند؛ هنگامی که عصر روز جمعه تراکتور سازی مقابل دیدگان هواداران خود مقابل پدیده مشهد شکست خورد هواداران پر شور این تیم با سر دادن شعار معروف عیبی یوخ انرژی و روحیه خوبی را بعد از شکست در بازی خانگی به بازیکنان و کادر فنی تیم تزریق کردند.

قطع به یقین تیم یحیی گل محمدی در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و اگر ناداوری هایی که در حق این تیم می شود به پایان برسد تراکتورسازی در بازی های آینده با جوانان خود موفق به کسب نتایج بهتر خواهد شد.

گزارش: عرفان میرابی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید