08:30|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396 - 22:04
کد خبر: 7249

رژیم صهیونیستی غده سرطانی جامعه اسلامی است

رژیم صهیونیستی، یک غده سرطانی است که آمریکا بر علیه مظلومان برنامه ریزی کرده و در عراق و سوریه به جان مردم فتاده است؛ 58 هزار آواره عراق در ایران و آذربایجان غربی وجود دارد که لازمه توجه و اهمیت می باشند.

رژیم صهیونیستی غده سرطانی جامعه اسلامی است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی با حضور در مراسمی که به مناسبت زنان شهیده در سالن اداره برق استان برگزار شده بود گفت: زنان قهرمان در جامعه اسلامی، سبب پرورش فرزندان قدرتمندی شده اند که توانستند 8 سال از خاک و کشور خود دفاع کنند.

وی با اشاره به این که جنگ دارای قاعده و اصول خاص خود می باشد افزود: دشمنان اسلام با ذهنیت مسموم خود، به بمباران شیمیایی سردشت پرداخته و این شهرستان از اولین مناطقی است که دارای قربانی های شیمیایی بسیاری است.

سعادت ادامه داد: وجود امنیت کنونی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، به دلیل مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان می باشد، چراکه این رشادت ها نیز به سبب تربیت فرزندان توسط مادران بود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، یک غده سرطانی است که آمریکا بر علیه مظلومان برنامه ریزی کرده و در عراق و سوریه به جان مردم فتاده است؛ 58 هزار آواره عراق در ایران و آذربایجان غربی وجود دارد که لازمه توجه و اهمیت می باشند.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: 696 زن شهید در استان و  189 زن شهید در ارومیه وجود دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید