15:43|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1396 - 18:33
کد خبر: 7236

امسال مشارکت مردم در جشن عاطفه ها پرشور تر از سال های قبل است

تا کنون یک میلیارد و 900 میلیون تومان به عنوان آمار اولیه کمک های مردمی شمارش شده و پیش بینی می شود این رقم با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها به دو برابر افزایش یابد.

امسال مشارکت مردم در جشن عاطفه ها پرشور تر از سال های قبل است

عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با فعالیت های جشن عاطفه ها گفت: یک میلیارد و 900 میلیون تومان آمار اولیه کمک های مردمی جشن عاطفه ها تا کنون بوده و250 هزار پاکت هدیه در آغازین روز های تحصیلی به منظور جمع آوری هدایای دانش آموزان به جشن عاطفه ها در مدارس سراسر استان توزیع می شود.

وی اظهار داشت : تا کنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان آمار اولیه کمک های مردمی شمارش شده و پیش بینی می شود این رقم با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها به دو برابر افزایش یابد و امسال حضور مردم در جریان برگزاری جشن عاطفه ها  پر شور تر از سال قبل بود.

سهندی افزود : از هزارو 500 پایگاه که برای جمع آوری کمک های خیران در نظر گرفته شده است 130 پایگاه در مرحله اول جشن عاطفه ها فعال بودند. علاوه بر این 1370 مدرسه نیز در مرحله دوم جشن عاطفه ها در نوزدهم مهر ماه برای جذب کمک های دانش آموزان با کمیته امداد  همکاری خواهند کرد.

سهندی با بیان این که بیش از دو دهه از برگزاری جشن عاطفه ها میگذرد گفت :امسال 5 هزار قلک پلاستیکی در بین تاکسی های فعال توزیع شده است.

وی همچنین از شناسایی 14 هزار دانش آموز بی بضاعت در سطح استان خبر داد و گفت : کمک های جمع آوری شده در پایان هر دو مرحله از جشن عاطفه ها در کمترین زمان ممکن بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع می شود.

مدیر کل  کمیته امداد آذربایجان غربی افزود : در جشن عاطفه ها 35  مرکز نیکو کاری نیز اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آمزان کرده اند که این امر در مرحله دوم همایش ملی ، معنوی چشن عاطفه ها به اوج خود خواهد رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید