00:41|یکشنبه, اردیبهشت 23 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396 - 22:13
کد خبر: 6910

کسب افتخار مدیر نمونه کشوری متعلق با کل استان است

از جمله مبحث های مهم فعالیت در بخش دریاچه ارومیه و ریزگرد ها بود؛ تکریم ارباب رجوع ها و ارائه راهکارها برای حل مشکلات مردم از جمله مبحث های مهم برای کسب این مقام و افتخار بوده است.

کسب افتخار مدیر نمونه کشوری متعلق با کل استان است

رحمان وهاب زاده مدیرکل منابع طبیعی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص انتخاب وی به عنوان مدیر نمونه کشوری گفت: در سازمان ما اداره کل بازرسی و عملکردها وجود دارد و هر سال بر اساس دستورات و بخشنامه ها تمامی ادارات کل را بر اساس شاخص های توسعه، مدیریت، نحوه هزینه کرد و رضایتمندی ارباب رجوع و همکاران مورد ارزیابی قرار می دهند که این ارزیابی ها به صورت محرمانه در بین همکاران انجام می شوند.

وی ادامه داد: از جمله مبحث های مهم فعالیت در بخش دریاچه ارومیه و ریزگرد ها بود؛ تکریم ارباب رجوع ها و ارائه راهکارها برای حل مشکلات مردم از جمله مبحث های مهم برای کسب این مقام و افتخار بوده است.

وهاب زاده تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری به تولید و استغال اشاره کرده اند ما نیز باید بستر را برای تولید و اشتغال ایجاد کنیم؛ در این راستا نیز پیشنهاد ها و عملکردهای ما ارزیابی شده است و با لطف خداوند و همکاری مردم و اصحاب رسانه ها موفق به کسب این مقام شدیم و کسب این مقام نیز برای استان ما است.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید