06:32|یکشنبه, اردیبهشت 23 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396 - 22:01
کد خبر: 6909

آب وصل است/حجم عملیات بیشتر از انتظار ما بود

در حال حاضر در استان با کمبود آب مواجه هستیم لذا از تمامی هم استانی ها خواهشمندیم در مصرف آب دقت بیشتری به کار برده و مانع از هدر رفت حتی یک قطره آب شوند، در روزهای اخیر نیز مردم ارومیه طبق سنت دیرینه اقدام به عرق گیری می کنند و این امر سبب هدر رفت آب می شود لذا از همشریان درخواست داریم برای سرد کردن ابزار عرق گیری خود از قالب های یخ استفاده کنند.

آب وصل است/حجم عملیات بیشتر از انتظار ما بود

رسول اکبری مدیر شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز،در خصوص قطعی آب روز گذشته در برخی مناطق شهر ارومیه گفت:  به دلیل رفع نشتی خط لوله برگشتی مخازن عباس آباد عملیات ترمیم توسط این شرکت انجام شد اما حجم عملیات فراتر از تصور ما بود و به همین دلیل مدت زمان قطعی آب در برخی مناطق شهر به طول انجامید.
وی افزود: آب این مناطق در حال حاضر وصل می باشد و وضعیت به روال عادی بازگشته است، در صورتی که مشترکین احساس افت فشار در اشتراک آب خود می کنند این موضوع را از طریق سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب در میان بگذارند تا کارشناسان این شرکت نسبت به بررسی مشکل به صورت موردی اقدام کنند.

او همچنین تأکید کرد: برخلاف شایعات سامانه 122 شرکت به هیچ عنوان از دسترس خارج نبوده و همکاران ما به طور کاملا جدی پاسخگوی همشهریان بوده وهستند.

اکبری ضمن توصیه به همشهریان گفت: در حال حاضر در استان با کمبود آب مواجه هستیم لذا از تمامی هم استانی ها خواهشمندیم در مصرف آب دقت بیشتری به کار برده و مانع از هدر رفت حتی یک قطره آب شوند، در روزهای اخیر نیز مردم ارومیه طبق سنت دیرینه اقدام به عرق گیری می کنند و این امر سبب هدر رفت آب می شود لذا از همشریان درخواست داریم برای سرد کردن ابزار عرق گیری خود از قالب های یخ استفاده کنند.

همچنین روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ضمن صدور اطلاعیه اعلام کرد: امروز مورخ 23/5/96 به دلیل انجام عملیات در خط لوله آب، مشترکین در بلوار ساوالان و مناطق اطراف با قطعی مواجه خواهند بود که این قطعی در مناطق مرتفع تر مشهودتر است لذا از همشهریان در این مناطق درخواست داریم تدابیر لازم را اندیشیده و با شرکت همکاری لازم را به عمل آورند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید