12:12|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1398 - 19:01
کد خبر: 69
اسراعیل

رژیم اسرائیل|کوخاوی: دشمنان اسرائیل از تعداد جبهه‌ها بیشترند/ وحشت تل‌آویو از پهپادهای مقاومت

اذعان فرمانده ارشد صهیونیست به گسترش موج نفرت و خشم از این رژیم نامشروع در جهان، وحشت تل‌آویو از پهپادهای مقاومت، پیشنهاد یک افسر برای حذف برنامه به‌صدادرآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جمله خبرهای مربوط به رژیم اشغالگر است.
رژیم اسرائیل|کوخاوی: دشمنان اسرائیل از تعداد جبهه‌ها بیشترند/ وحشت تل‌آویو از پهپادهای مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، افسرانی در ارتش رژیم صهیونیستی پیشنهاد خودداری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرها و شهرک‌های اشغالگران را مطرح کرده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه یدیعوت آحرونوت، به‌علت افزایش تعداد صهیونیست‌هایی که در نتیجه به صدا درآمدن آژیرهای خطر دچار حالت رعب و وحشت می‌شوند، در ارتش اسرائیل پیشنهادی مطرح شده که آژیرها به صدا در نیاید و فقط به سامانه گنبد آهنین تکیه شود.

این روزنامه افزود این پیشنهاد شرایط و روزهای فوق‌العاده و عملیات را شامل نمی‌شود، ولی فرماندهی جبهه داخلی ترجیح می‌دهد ریسک نکند و به سیاست‌های کنونی ادامه دهد.

آژیرهای خطر برنامه‌ای است که ارتش اسرائیل هنگام شلیک موشکهای مقاومت به‌سمت شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین آن را فعال می‌کند.

یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اظهار نظر درباره جنبش حماس و اذعان به پیروزی‌اش در انتخابات آتی فلسطین خواستار تحمیل شروطی بر حماس شده است تا در صورت پذیرفتن این شروط در انتخابات آتی فلسطین شرکت کند. یوسی بیلین وزیر اسبق دادگستری و معاون اسبق وزیر خارجه اسرائیل گفته است حقیقت مشارکت حماس در انتخابات سال 2006 میلادی، اختیار بازگشت به اشتباه دشوار را نمی‌دهد، در صورتی که حماس آمادگی خود را برای کنار گذاشتن فعالیت مسلحانه اعلام نکند، اسرائیل باید با قدرت با مشارکت این جنبش در انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین مخالفت کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید