02:01|دوشنبه, اردیبهشت 24 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 22:23
کد خبر: 6897

افزایش 18 درصدی کرایه ها/کرایه های جدید از امروز اعمال می شوند

برابر پیشنهادی پیشنهادی که سازمان ارائه داد و شورای اسلامی شهرارومیه آن را تصویب کرد و به تائید فرمانداری رسید نرخ اتوبوس ها و مینی بوس ها 18 درصد افزایش یافته است.

افزایش 18 درصدی کرایه ها/کرایه های جدید از امروز اعمال می شوند

ناصر سعیدآبادی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص افزایش کرایه های اتوبوس گفت: برابر پیشنهادی پیشنهادی که سازمان ارائه داد و شورای اسلامی شهرارومیه آن را تصویب کرد و به تائید فرمانداری رسید نرخ اتوبوس ها و مینی بوس ها 18 درصد افزایش یافته است و نرخ ها به صورت برچسب تهیه شده اند و در کنار درب های ورودی اتوبوس ها نصب شده اند و دستگاه های کارت خوان نیز بر اساس کرایه های جدید تنظیم شده اند.

وی افزود: کرایه های جدید از امروز در حال اجرا شدن می باشند؛ اکثر کرایه ها که قبلا 320 تومان بود به 380 تومان رسیده است که این کرایه به شکل نقدی به 500 تومان افزایش می یابد.

سعید آبادی اظهار داشت: از مردم تقاضای عاجزانه داریم که برای مدیریت هزینه های خود و کاهش اتلاف وقت خود و عدم پرداخت کرایه اضافه از کارت بلیت استفاده کنند؛ هم اکنون در اکثر مسیرهای اصلی باجه شارژ کارت و خرید کارت الکترونیکی وجود دارد و مردم با خرید این کارت ها کمک های خوبی به سازمان نیز می کنند و از این طریق آمار ها و اطلاعات خوبی به دست می آوریم و  بر اساس آن خدمات خود را تغییر می دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید