09:37|دوشنبه, اردیبهشت 24 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 21:43
کد خبر: 6896

انسان های موفق برای 3 سال آینده خود برنامه ریزی میکنند اما انسان های ناموفق برای آخر هفته خود

من تا به حال انسان بدبخت شکرگزار ندیدم. چون انسان های شکرگزار همه خوشبخت،خوشحال و قانع هستند.

انسان های موفق برای 3 سال آینده خود برنامه ریزی میکنند اما انسان های ناموفق برای آخر هفته خود

بابک بهمن خواه موفق ترین سخنران کشور و صاحب پرفروش ترین کتاب نمایشگاه تهران با نام برند سازی شخصیت در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: ما انسان ها همیشه با اتفاقات و چیزهای بزرگ حالمان خوب نمیشود و بد هم نمیشود.
کدام ما آدم ها را فیل گاز گرفته؟ مسلما هیچ کداممان را، اما همه ما را پشه گاز گرفته و کمی اذیتمان کرده، این فقط مثالی بود برای درک کردن این که چیزهای کوچک در زندگی روی ما انسان ها تاثیرات منفی و مثبت زیادی میگذارند. پیچیدن خودرویی در مقابل انسان ها تا شب حالشان را خراب میکند، بوق زدن کسی برایشان حال را بد میکند، دیدن یک تصادف یا هرچیز کوچک دیگر در بیرون از خانه تا آخر شب حال شخص را بد میکند اما با لبخند کودکی نیز حالمان خوش میشود، با یک جوک، با یک اتفاق ساده خوب، هدیه دادن و یا گرفتن و بازهم اتفاقات خوب کوچک ما را تا شب خوشحال و پر انرژی میکند. پس سعی کنیم تمرکزمان را روی شادی ها و خوشحالی ها بگذاریم، برای خود هدف تعیین کنیم و در راستای هدف خود تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.
وی در رابطه با دیگر نشانه های خوشحالی افزود: من تا به حال انسان بدبخت شکرگزار ندیدم. چون انسان های شکرگزار همه خوشبخت،خوشحال و قانع هستند انسان های بدبخت از همه چیز در زندگیشان ناله میکنند، چرا هوا گرمه؟ چرا سرده؟ چرا آفتابیه؟ چرا بارونیه؟ و...
بهمن خواه خاطرنشان کرد: راحت ترین کار در دنیا تسلیم شدن است. نباید در مقابل هدفهایمان زود تسلیم شویم. انسان های موفق برای 3 سال آینده خود برنامه ریزی میکنند اما انسان های ناموفق برای آخر هفته خود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید