10:17|دوشنبه, اردیبهشت 24 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 00:20
کد خبر: 6893

قیمت پیاز از روزهای بحرانی عبور کرد/میوه های هسته دار خریدار ندارند/بازار میوه با رکود مواجه است

قیمت پیاز از آن روزهای طوفانی در قیمت فاصله گرفته است و هم اکنون به صورت عمده قیمت آن در حدود 1500 تومان است؛ هم اکنون در بازار میوه و تره بار ارومیه انواع هلو، شلیل، آلو و سلفی جات به فروش می رسد.

قیمت پیاز از روزهای بحرانی عبور کرد/میوه های هسته دار خریدار ندارند/بازار میوه با رکود مواجه است

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص قیمت میوه جات در میدان میوه و تره بار ارومیه گفت: قیمت پیاز از آن روزهای طوفانی در قیمت فاصله گرفته است و هم اکنون به صورت عمده قیمت آن در حدود 1500 تومان است؛ هم اکنون در بازار میوه و تره بار ارومیه انواع هلو، شلیل، آلو و سلفی جات به فروش می رسد.

وی در خصوص قیمت ضعیف میوه های هسته دار اظهار داشت: به دلیل اینکه خریداری برای خرید میوه های هسته دار وجود ندارد قیمت آن ها نسبت به سال های گذشته با افت 30 درصدی رو به رو شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه تصریح کرد: به کشور عراق اکثرا سلفی جات صادر می شود ولی به کشورهای عراق، ترکیه، روسیه و ارمنستان میوه ها صادر می شود ولی دو هفته است بازار با رکود مواجه شده است که عامل این نیز گسترده شدن محصولات است.

قاسم عزتی در پایان خاطر نشان کرد: انگور قرمز ارومیه که تازه وارد بازار می شود قیمت 10 هزار تومانی و انگور سفید ارومیه  قیمت 4 هزار تومانی را دارد که این نشان از بازار خوب انگور در امسال را می دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید