08:53|دوشنبه, اردیبهشت 24 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1396 - 00:15
کد خبر: 6892

جوانان به راه و کاری که میخواهند انجام دهند ایمان و هدف داشته باشند

برای دومین سال پیاپی برای سخنرانی در جشنواره ISI عازم استانبول شده بودم که استقبال خیلی خوب بود و سرمایه گزاران خوبی جذب شدند.

جوانان به راه و کاری که میخواهند انجام دهند ایمان و هدف داشته باشند

بهنام اسدی مخترع جوان کشور و مخترع پانل خورشیدی با بازده 60% برای اولین بار در دنیا در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در توصیه ای به دانش جویان علم و تحصیل گفت: توصیه ام به جوانان و جویندگان علم این است که به راه و کاری که میخواهند انجام دهند ایمان و هدف داشته باشند و برای اهداف خود دست از تلاش برندارند.

وی ادامه داد: افراد معروف و مشهور جهان که اکنون ما آن ها را انسان های بزرگی میشناسیم در راه رسیدن به موفقیت های خود شکست های بسیاری خوردند ولی مجددا شروع به ادامه راه کرده و دست از رسیدن به هدف خود برنداشتند پس از شکست نترسیم و همیشه امید داشته باشیم.

بهنام اسدی درباره آخرین فعالیت های خود افزود: در رابطه با پانل های خورشیدی فعالیت های خوبی داریم و اکنون در حال ساخت کارخانه پانل های خورشیدی هستیم و فعالیت هایی که در رابطه با استفاده بهینه انرژی در بحث پانل های خورشیدی داریم مانند جلوگیری از تبخیر آب، جلوگیری از هدر رفت انرژی، کاهش انرژی مصرفی در مکان های عمومی مانند ادارات و سازمان ها و در کنار آن کمک به کشاورزی و توسعه کشاورزی نوین و همچنین رفاه حال مردم و سایر موارد در رابطه با ارتقاء امنیت کشوری است که انشاالله بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

وی در پایان اشاره کرد: برای دومین سال پیاپی برای سخنرانی در جشنواره ISI عازم استانبول شده بودم که استقبال خیلی خوب بود و سرمایه گزاران خوبی جذب شدند و در آینده ای نزدیک قرار است به کشور آلمان سفر کنم تا در کنار 21 نفر از مخترعین در جشنواره بین المللی شرکت کنم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید