03:19|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1396 - 22:29
کد خبر: 6886

گرمای هوا دیگر قدرت بازگشت به اوج را نخواهد داشت

با توجه به نقشه های پیش بینی و وجود امواج پایدار جو استان صاف و آرام خواهد بود و پدیده خاصی رخ نخواهد داد مگر اینکه وزش باد و گاها تشکیل و افزایش ابر به وجو آید.

گرمای هوا دیگر قدرت بازگشت به اوج را نخواهد داشت

مهدی صابری کارشناس هواشناسی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای استان آذربایجان غربی در هفته جاری گفت: با توجه به نقشه های پیش بینی و وجود امواج پایدار جو استان صاف و آرام خواهد بود و پدیده خاصی رخ نخواهد داد مگر اینکه وزش باد و گاها تشکیل و افزایش ابر به وجو آید.

وی ادامه داد: با توجه به الگوهای  دمایی تقریبا دو روز است که به طور نسبی دمای هوای شهرستان های آذربایجان غربی با کاهش رو به رو بوده است به طوریکه ارومیه روز گذشته دمای ارومیه در ساعات خنک به 14 درجه و در ساعات گرم به 31 درجه سانتی گراد رسید؛ انتظار داریم در اوایل این هفته دوباره بصورت موقت شاهد افزایش دمای هوا باشیم و این افزایش دما نهایتا 3 الی 4 درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: از سه شنبه این هفته دوباره شاهد کاهش تدریجی دمای هوا در استان و منطقه خواهیم بود و احتمال بسیار قوی با این کاهش دیگر شاهد افزایش دمای هوای استان نخواهیم بود و این دما دیگر قدرت بازگشت به اوج را نخواهد داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید