03:53|چهارشنبه, خرداد 02 ,1403
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1396 - 01:35
کد خبر: 6871

6 قانون برای غلبه با استرس و شاد بودن

افرادی که با خود قهر هستند هیچ کس را دوست ندارند و همیشه غمگین هستند و به دیگران احترام نمیگذارند..

6 قانون برای غلبه با استرس و شاد بودن

استاد بابک بهمن خواه شاگرد دکتر برایان تریسی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با موفقیت افراد و غلبه بر استرس گفت: برای غلبه بر استرس و شادی 6 قانون را پیشنهاد میکنم و قانون اول آشتی شخص با خود است.

یعنی هیچ کس با خود قهر نباشد، افرادی که با خود قهر هستند هیچ کس را دوست ندارند و همیشه غمگین هستند و به دیگران احترام نمیگذارند. باید به خود احترام بگذاریم.

قانون دوم این است که خود را با کسی مقایسه نکنیم، الگو برداری خوب است اما مقایسه خود با دیگران دوستان و فامیل ها بیشتر ما را افسرده میکند. عادت به مقایسه خود با دیگران هیچ وقت جواب مثبت نمیدهد.

قانون سوم قاونون شکر گزاری است.

انسان های خوشحال بابت هرچیزی خدارا شکر میکنند و همواره به آنچه که دارند راضی هستند. افراد شکر گزار همیشه به اطرافیان خود انرژی مثبتی میدهند و همه را خوشحال میکنند.

قانون چهارم که کمک میکند استرس ما کمتر شود نوشتن افکار منفی خود بر روی کاغذ است. این کار باعث میشود ذهن ما مشکلات خود را بیشتر ببیند و بشناسد و بهتر با آن ها رودررو شود.

قانون پنجم این است که به سمت ترس های خود برویم.

یعنی از هرآنچه که میترسیم به سمتش برویم تا با آن مبارزه کرده و ذهن ما از تجربه بد آن ترس و یا تخیلاتمان کنار بیاید و تا این کار را نکنیم نمیتوانیم بر ترس هایمان غلبه کنیم.

نکته ششمی اضافه کنم که انسان هایی که استرس دارند هدف ندارند.

انسان هایی که هدف دارند استرس شان کمتر است و به برنامه های پیش روی خود فکر میکنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید