08:43|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1396 - 00:56
کد خبر: 6835

یادمان زیارتی و تفریحی شهید باکری از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

این پروژه یکی از بزرگترین و فاخرترین پروژه هاست و مجموعه ای تلفیقی از پوسترهای شهدا گالری شهدا نهضت عاشورا می باشد و ماورای شهدا پیست دوچرخه سواری و محل تفریحگاهی هم خواهد بود.

یادمان زیارتی و تفریحی شهید باکری از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

امیر عباس عابدینی مدیر عامل سازمان آرامستان ها در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز گفت: یادمان شهید باکری که با نام جدید دهکده مقاومت در جوار باغ رضوان سازمان آرامستان های شهرداری ارمیه در حال احداث می باشد.

وی اظهار داشت: این یادمان در وسعتی به مساحت 21 هکتار در حال ساخت است و عوامل شهرداری اعم از سازمان خدمات موتوری سازمان عمران سازمان فضای سبز و پارک ها سازمان زیباسازی سازمان معاونت خدمالت شهری و خود سازمان آرامستان های ارومیه و چند شرکت خصوصی از سال گذشته اجرای آن نقش دارند.

عابدینی تصریح کرد: به تازگی با سازمان های ذکر شده از موزه دفاع مقدس همدان و موزه دفاع مقدس تهران دیدار و بازدید داشتیم موزه شهر همدان با وسعتی به نزدیک هفت هکتار 16 ساله و موزه شهر تهران با وسعت 22 هکتاری 9 ساله به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از بزرگترین و فاخرترین پروژه هاست و مجموعه ای تلفیقی از پوسترهای شهدا گالری شهدا نهضت عاشورا می باشد و ماورای شهدا پیست دوچرخه سواری و محل تفریحگاهی هم خواهد بود.

مدیر عامل سازمان آرامستان ها اعلام کرد: حدود 50 درصد از این یادمان عملی شده و الان در حال ساخت علمان شهید باکری به مساحت ارتفاع 30 متر است که مقدار شهادت عمر با برکت شهید مهدی باکری اشاره دارد.

وی بیان کرد: در این پروژه باید کارهای فرهنگی پژوهشی و تحقیقاتی نیز انجام شود و این مسئله مستلزم تیم های عملیاتی و اجرایی و فرهنگی و همچنین وجود ساپورت های مالی و بودجه است.

عابدینی در پایان با اشاره به زمان اتمام این یادمان افزود: به دلیل عظیم بودن این پروژه اتمام آن زمان بر خواهد بود و باید برنامه ریزی هایی برای حفظ و نگه داری آن شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید