11:43|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1396 - 00:04
کد خبر: 6821

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها موجب رکود اقتصادی سازمان شده است/در صورت تصویب شورای شهر کرایه ها افزایش می یابد

درآمدهای سازمان اتوبوسرانی به دلیل ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاه ها رکود درآمدی حاصل شده است و کمک های دولت نیز بیش از یک و نیم سال است که قطع شده است ولی از سوی دیگر تلاش داریم تا شرمنده کارکنان نباشیم.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها موجب رکود اقتصادی سازمان شده است/در صورت تصویب شورای شهر کرایه ها افزایش می یابد

ناصر سعیدآبادی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص عدم پرداخت حق و حقوق کارکنان اتوبوسرانی گفت: حقوق تیرماه کارکنان سازمان اتوبوسرانی ارومیه معوقه است و در تلاش هستیم تا بتوانیم حق و حقوق کارکنان را پرداخت کنیم و در پی آن هستیم تا پنج روز آینده آن را پرداخت کنیم.

وی در ارتباط با علت های عدم پرداخت حقوق کارکنان ابراز داشت: درآمدهای سازمان اتوبوسرانی به دلیل ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلی مدارس و دانشگاه ها رکود درآمدی حاصل شده است و کمک های دولت نیز بیش از یک و نیم سال است که قطع شده است ولی از سوی دیگر تلاش داریم تا شرمنده کارکنان نباشیم.

سعید آبادی تصریح کرد: کرایه اتوبوسرانی در مدت های گذشته افزایشی نداشته است و از سوی دیگر هزینه هایی همچون تعمیرگاه و لوازم یدکی نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه در مورد افزایش کرایه ها اظهار داشت: مقدمات طرح افزایش کرایه اتوبوس ها در هیئت مدیره و شورای سازمان تصویب شده است و برای طی مراحل نهائی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارومیه ارسال شده است و در صورت تصویب کرایه ها افزایش خواهند یافت.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید