10:40|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1396 - 21:50
کد خبر: 6817

افزایش دما هوای/موج گرمایی وارد استان می شود

از امروز موج گرمایی وارد استان آذربایجان غربی می شود و در طول هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود که این افزایش دما در حدود 3 درجه سانتی گراد خواهد بود و در نهایت دمای ارومیه به 37 درجه سانتی گراد افزایش یابد.

افزایش دما هوای/موج گرمایی وارد استان می شود

مهدی صابری کارشناس هواشناسی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص وضعیت آب و هوای استان در یک هفته آتی اظهار داشت: در 3 روز گذشته با توجه به تضعیف جریانات هوای گرم دمای استان آذربایجان غربی با کاهش رو به رو شده بود و نسبتا روزهای خنکی را پشت سر گذاشت در حالیکه دمای ارومیه تا 33 درجه سانتی گراد کاهش یافته بود.

وی در ارتباط با احتمال افزایش دما گفت: از امروز موج گرمایی وارد استان آذربایجان غربی می شود و در طول هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود که این افزایش دما در حدود 3 درجه سانتی گراد خواهد بود و در نهایت دمای ارومیه به 37 درجه سانتی گراد افزایش یابد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در یک هفته آینده هیچگونه پدیده شاخصی همچون باد، باران، گرد و خاک و آلودگی پیش بینی نمی شود گفت: در نقشه های هواشناسی پدیده شاخص و مهمی به غیر از افزایش دما دیده نمی شود.

صابری در رابطه با دمای هوای ارومیه خاطر نشان کرد: در 24 ساعت ساعت گذشته دمای ارومیه حداکثر 35 درجه و حداقل 18 درجه سانتی گراد بود و پیش بینی می شود امروز نیز در ساعات گرم دمای هوای ارومیه به 36 درجه سانتی گراد افزایش یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید