10:15|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1396 - 22:41
کد خبر: 6804

سد معبر دست فروشان در پیاده رو ها و ورودی های اصلی شهر تخلف است

دست فروشانی که در ورودی های شهر و داخل شهر خصوصا در پیاده روها مشغول به فعالیت هستند و ایجاد سد معبر کرده و منجبر به شکایت مردم می شوند تخلف تلقی می شود.

سد معبر دست فروشان در پیاده رو ها و ورودی های اصلی شهر تخلف است

حسین بخشایشی عضو شورای اسلامی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با سد معبر دست فروشان گفت: با همکاری کلیه دستگاه های زیر ربط اعم از نیروی انتظامی، اصناف، شهرداری، فرمانداری و جاهایی که ارتباط کاری دارند تصمیمی اتخاذ شد.

وی خاطر نشان کرد: دست فروشانی که در ورودی های شهر و داخل شهر خصوصا در پیاده روها مشغول به فعالیت هستند و ایجاد سد معبر کرده و منجبر به شکایت مردم می شوند تخلف تلقی می شود.

بخشایشی تصریح کرد: شهرداری به طور جدی به این مسئله رسیدگی و اگر اتحادیه ها، اصناف و اماکن دیگر کمک نمی کردند به تنهایی امکان پذیر نبود و تصمیم گرفته شد که شهرداری به طور جدی وارد شده، دستگاه های خود را بسیج کرده و برای جمع کردن آن ها اقدام کند.

عضو شورای اسلامی ارومیه بیان کرد: بازاری در شهر ایجاد می شود تا کلیه عزیزانی که توانایی ایجاد مغازه ندارند و یا به نحوی شغلشان دست فروشی است بتوانند در این اماکن فعالیت کنند.

وی اعلام کرد: شهرداری و شورا خود را موظف کرده تا امکانات اولیه ایجاد شود تا مردم به راحتی بتوانند از آنجا خرید کنند و دست فروشان نیز به راحتی ارائه خدمات دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید