07:23|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396 - 22:56
کد خبر: 6793

تمامی خانوارهای عشایری در عرض 4 سال از پنل های خورشیدی بهره مند می شوند

این طرح برای اعتبارات سال 96 پیشنهاد شده است ولی معلوم نیست اعتباری به طرح ها تخصیص شود یا خیر چرا که اعتبارات 95 تا شهریور ماه تمدید شده است.

تمامی خانوارهای عشایری در عرض 4 سال از پنل های خورشیدی بهره مند می شوند

بهرام زینال زاده رئیس امور عشایر استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعین نصب پنل های خورشیدی در مناطق عشایر نشین استان گفت: این طرح برای اعتبارات سال 96 پیشنهاد شده است ولی معلوم نیست اعتباری به طرح ها تخصیص شود یا خیر چرا که اعتبارات 95 تا شهریور ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: اگر اعتبارها اختصاص داده شود این پنل ها خریداری می شوند؛‌ عشایر استان آذربایجان غربی معمولا از اول تیرماه تا آخر شهریور ماه به ییلاق می روند و ما نیز با اولویت بندی انجام شده این پنل های خورشیدی  را در سطح استان آذربایجان غربی نصب خواهیم کرد و حتی اگر این پنل هارا در قشلاق تحویل دهیم نیز موردی ندارد ولی تمام سعی ما بر تحویل دادن پنل های خورشیدی در ییلاق است.

زینال زاده خاطر نشان کرد: چون در ییلاق برق و روشنایی وجود ندارد برای روشنایی چادر و حتی شارژ موبایل می توانند از آن استفاده کنند، در استان آذربایجان غربی نزدیک به 16 هزار خانوار عشایری وجود دارد و ما نمی توانیم یکجا این پنل ها را تامین کنیم ولی در عرض 4 سال می خواهیم تمامی خانوارهای عشایری از این پنل ها بهره مند شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید