07:37|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396 - 01:10
کد خبر: 6523

ریشه بدحجابی در تهاجم فرهنگی دشمنان است

حقیقتا تهاجم فرهنگی یعنی این که بی حجابی را در جامعه اسلامی به عنوان یک نماد بیان می کنند.

ریشه بدحجابی در تهاجم فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص علل و عوامل اجتماعی اذعان کرد: علل عمده بد حجابی در جامعه تبلیغات ناشی ازشبکه های اجتماعی، فضای مجازی و ماهواره می باشد، دشمن با تمام امپراتوری رسانه و تمام قدرتش وارد عرصه شده تا دین و نظام و انقلاب ما را تضعیف کند.

وی افزود: یکی دیگر از علل بدحجابی در جامعه امروزی عدم شفاف سازی و تبلغات است، یعنی به اندازه ای که ما باید در بحث حجاب تبلیغ داشته باشیم و حرمت حجاب را برای مردم کشور بیان کنیم موثر نبوده ایم، با توجه به اینکه کشور ما کشوری جوان است، جوانان ما اطلاعات کافی در رابطه با حجاب را ندارند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه گفت: اکثر جوانان بد حجابی را گناه ومعصیت نمی دانند و با آن وضع بد حجابی در مراسمات شب قدر و نماز جمعه شرکت می کنند و علت این است که از مسئله حجاب بی خبر است، اگر تبلیغات را عمده تر و جدی تر انجام دهیم و ازطرف دیگر جلوی طرفند های دشمنان را بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده تاکید کرد: تبلیغات باید مبنایی، قرآنی ودقیق باشد و دشمن آماده شبیخون فرهنگی است، از اینجهت هم باید توطئه دشمنان را برای مردم بیان کنیم، بدحجابی رابطه مستقیم با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد، حقیقتا تهاجم فرهنگی یعنی این که بی حجابی را در جامعه اسلامی به عنوان یک نماد بیان می کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید