10:14|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396 - 22:46
کد خبر: 6520

بار دیگر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه با شکوهی به اجرا خواهد گذاشت

انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز ثقدس ابتکار امام خمینی (ره) بوده تا مردم در یک روز معیین فریاد ظلم ستیزی سر دهند.

بار دیگر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه با شکوهی به اجرا خواهد گذاشت

حجت الاسلام والمسلمین جواد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس فرهنگ باریش نیوز در خصوص روز قدس اذعان کرد: امیدوارم که مردم شریف استان آذربایجان غربی مانند سایر مردم کشور روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را که به نام روز قدس نام گذاری شده با جدیت و شور در این راهپیمایی شرکت کنند.

 وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساسی که در منطقه ایجاد شده و حملات اخیر تروریستی و پاسخ دندان شکن نیروهای انقلاب اسلامی به تروریست ها، انشالله حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر جلوه ی باشکوه و دائمی با رژیم اشغالگر قدس و اربابان او به نمایش خواهد گذاشت و با همت مضاعفی در این راه پیمایی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد شبستری افزود: اینکه روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک است دلیل و علت خاصی ندارد، این ابتکار امام خمینی (ره) می باشد که می خواستند مردم در همه ی کشور های اسلامی در یک روز معیین که تعطیل است و مردم برای شرکت در نماز جمعه ها حاضر می شوند، همه با هم فریاد ظلم ستیزی را سر دهند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: امام خمینی(ره) به خاطر این که این روز در همه ی کشور های اسلامی یکسان باشد این روز را روز قدس نام گذاری کردند که مصادف با آخرین جمعه ماه مباک رمضان است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید