11:18|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 00:46
کد خبر: 6503

گسترش حاشیه نشینی زنگ خطری برای شهرها محسوب می شود

بر اساس آمار به دست آمده 74 درصد نیز در داخل شهر آذربایجان غربی زندگی می کنند لذا گسترش حاشیه نشینی زنگ خطری برای شهرها به شمار می رود.

گسترش حاشیه نشینی زنگ خطری برای شهرها محسوب می شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، حامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در استان آذربایجان غربی 26 درصد از جمعیت در خارج از شهر سکونت دارند.

وی افزود: این آمار نشان می دهد که در آینده ماسئل ما در شهرها شکل خواهد گرفت لذا توجه به جلوگیری از حاشیه نشینی امری ضروری و مهم به مشار می شود.

مظاهریان با اشاره به این که بر اساس آمار به دست آمده 74 درصد نیز در داخل شهر آذربایجان غربی زندگی می کنند ادامه داد: گسترش حاشیه نشینی زنگ خطری برای شهرها به شمار می رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی کشور تصریح کرد: حاشیه نشینی از مشکلات بزرگ به شمار رفته و این استان از استان هایی است که در پنج دهه کارهای عمرانی آن، شهر را در معرض شکوفایی قرار داده است لذا باید به مسائل عمرانی به ویژه حاشینه نشینی دقت فراوانی شود.

وی عنوان کرد: راه ارتباطی در شهرها نیز راهی برای رسیدن به شکوفایی و رشد آن شهر و استان محسوب شده، بنابراین توجه به چنین مسئله هایی از مهم های برنامه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید