10:14|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1396 - 00:36
کد خبر: 6502

انضباط شهری در اولویت راه و شهرسازی قرار بگیرد

علاوه بر رسیدگی به حاشیه نشینی، اداره راه و شهرسازی باید به انضباط شهری نیز توجه کند.

انضباط شهری در اولویت راه و شهرسازی قرار بگیرد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سید هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره راه و شهر سازی آذربایجان غربی گفت: امیدواریم دوره ای که در پیش روی اداره راه و شهرسازی استان است، دوره ای طلایی باشد.

وی با بیان این که حاشیه نشینی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود افزود: قریب به 200 هزار نفر حاشیه نشین وجود دارد که نیاز به ساماندهی دارند.

بهادری ادامه داد: اقدامات مطلوبی برای جلوگیری از تفکیک پادگان لشگر 64 ارومیه انجام شده است و باید در این زمینه نیز غفلت نکرده و در اولویت برنامه ها قرار بگیرد چراکه برخی حضور 15 هزار سکنه را در آن قسمت شهر پیش بینی کرده بودند لذا باید از حذف بخش تنفسی شهر جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید بهینه سازی و نوسازی بافت فرسوده شهرستان های ارومیه، تکاب، خوی و ماکو در نظر گرفته شود تصریح کرد: علاوه بر پیگیری مساکن مهر و اتمام آن ها، سهمیه قیر از 2 میلیون تن در سال 95 به 4 میلیون تن در سال 96 رسیده است بنابراین راه و شهرسازی باید در تکمیل جاده های روستایی شهرستان ها جدیت به خرج دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید