09:38|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 23:20
کد خبر: 6499

بیمارستان خوی شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد

از بین 7 بیمارستان در حال احداث استان، دو یا سه بیمارستان امسال و دو بیمارستان در سال 97 به بهره برداری خواهند رسید.

بیمارستان خوی شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، داریوش نصر، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه این اداره گفت: با همکاری مدیریت منابع انسانی توانستیم، پرسنل و پیمانکاران راه و شهرسازی ساماندهی نماییم.

وی با بیان این که پرداخت های پاداش های رفاهی، پرداخت منظم حقوق و انتقال پرسنلی به راهداری از جمله اقدامات زمان خدمت خویش بود افزود: نزدیک به یک هزار نفر در اداره راه و شهر سازی ب مشغول به خدمت بود که 504 نفر به راهداری منتقل شده و در این خصوص نخستین استان در کشور بوده ایم.

نصر بیان کرد: در زمینه املاک و حقوق، برنامه های عملیاتی سازمان ملی به خوبی انجام گرفتا و رتبه هشت کشوری را در ده ماهه کسب کرده است.

وی با اشاره به این که در 17 شهرستان آذربایجان غربی، 13 شهرستان تا شهریور ماه از مساکن مهر خود بهره برداری می کنند ادامه داد: برخی مساکن مهر به دلیل نداشتن متقاضی و و پیشرفت فیزیکی حذف شدند.

نصر عنوان کرد: بیمارستان خوی تا شهریور ماه امسال به بهره برداری رسیده، بیمارستان تکاب در حال نصب اشعابات و بیمارستان بوکان قبل از انتخابات افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: از بین 7 بیمارستان در حال احداث استان، دو یا سه بیمارستان امسال و دو بیمارستان در سال 97 به بهره برداری خواهند رسید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید