06:39|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 09:51
کد خبر: 6496

فصل انتخابات به اتمام رسیده/ سیاست های دولت در اولویت قرار بگیرد

فصل انتخابات به اتمام رسیده و روز، روز همکاری است لذا باید دست در دست هم داده و در جهت سازندگی کشور تلاش کنیم؛ همچنین سیاست های دولت را در اولویت قرار بگیرد.

فصل انتخابات به اتمام رسیده/ سیاست های دولت در اولویت قرار بگیرد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری گفت: هرچه سطح رفاه در جامعه بالا می رود انتظارات مردم بیشتر شده و مسئولان سعی در پر کردن شکاف های به وجود آمده هستند.

وی افزود: امید است دولت دوازدهم بتواند با توجه به مطالبات و توانمدی و بنیه اقتصادی، رضایت مردم را جلب کرده و در این زمسنه کم کاری صورت نگیرد.

سعادت ادامه داد: آن طوری که رهبری هدف گذاری کرده بودند، مشارکت مردم نیز در انتخابات حداکثری بوده و این هدف به حقیقت پیوست.

وی با اشاره به این که امنیت انتخابات نیز به طور کامل برقرار بود و هیچ مشکل و خاصی در کشور و آذربایجان غربی به وجود نیامد اظهار کرد: وجود رقیب در صحنه خوب بود چراکه رقایت جزء نهاد حکومت جمهوری اسلامی می باشد.

سعادت عنوان کرد: ایران به عنوان نخستین کشوری است که مردم سالاری دینی را به نحو احسن اجرا کرده و در سرنوشت کشور قدرت و پول را دخالت نمی دهد.

وی گفت: فصل انتخابات به اتمام رسیده و روز، روز همکاری است لذا باید دست در دست هم داده و در جهت سازندگی کشور تلاش کنیم؛ همچنین سیاست های دولت را در اولویت قرار بگیرد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان این که گمرکات استان در سال جاری اولویت اساسی به شمار می رود تصریح کرد: هرچه امنیت در این بخش بیشتر باشد تولید کشور نیز منفعت بیشتری برده و روند واردات کاهش پیدا می کند.

سعادت بیان کرد: در راه و شهرسازی نیز بی اعتمادی به وجود آمده از بین رفته و این اداره سر و سامان پیدا کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید