09:57|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 09:16
کد خبر: 6491

ادارات از انعکاس عملکردهای خود خودداری نکنند

برخی ها احساس می کنند انعکاس عملکردها به معنای تبلیغ است درحالی که هیچ دولتی که بر روی کار است نیاز به تبلیغ ندارد، لذا نباید از تشریح عملکردها خودداری کرد.

ادارات از انعکاس عملکردهای خود خودداری نکنند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، نادر صفرزاده، معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری گفت: با توجه به تشکیل نخستین جلسه شورای اداری پس از جشن ملی 29 اردیبهشت ماه، باید به عملکردها و گزارش هایی که ارائه می شود دقت بسیاری کرد.

وی افزود: انعکاس کارکردها از سوی اداره ها مهم تلقی می شود؛ برخی ها احساس می کنند انعکاس عملکردها به معنای تبلیغ است درحالی که هیچ دولتی که بر روی کار است نیاز به تبلیغ ندارد.

صفرزاده با اشاره به تبعیض اختیار مسئولان عنوان کرد: برای تسریع در خدمت گذاری به مردم اختیاراتی را به عنوان تبعیض به مسئولان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: اختیارات داده شده به مسئولان پیگیری شده و نباید در خدمت به مردم کم و کاستی صورت بگیرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: نباید از هر اتفاق و بلای رخ داده در استان و کشور سو استفاده کرد لذا توجه به اقدامات خود از ضروری ترین مسئولیت ها به شمار می رود.

صفرزاده بیان کرد: حداقل باید در رابطه با بازتاب اقدامات، ارگان ها و اداره ها نسبت به گذشته فعال تر شده و نتیجه این کارها در نظر بگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید