08:30|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 05:15
کد خبر: 6487

امروز سیصد و پنجمین شعبه بانک پارسیان در سطح کشور و سومین شعبه در شهر ارومیه افتتاح شد

صبح امروز مراسم افتتاح سومین شعبه بانک پارسیان در ارومیه با حضور علیرضا خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان کل کشور، مدیران تجارت الکترونیک بانک پارسیان و دیگر مسئولین کشوری و شهری این بانک، مشتریان و نادر قاضی پور نماینده محترم شهرستان ارومیه برگزار شد.

امروز سیصد و پنجمین شعبه بانک پارسیان در سطح کشور و سومین شعبه در شهر ارومیه افتتاح شد

علیرضا خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان  کل کشور در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: با توجه به شروع گسترش شعب بانک پارسیان، از سال گذشته 11 شعبه بانک پارسیان افتتاح شده است.

وی افزود: برنامه ای که برای گسترش شعب بانک پارسیان وجود دارد، گسترش 150 شعبه دیگر است که احتمالا در شش ماهه ابتدایی سال بتوانیم 30 شعبه جدید را به زنجیره شعب‌ بانک اضافه کنیم و امروز نیز سیصد و پنجمین شعبه را در سطح کشور و سومین شعبه در شهر ارومیه افتتاح کردیم، همچین امروز در شهر تبریز نیز هفتمین شعبه بانک پارسیان را افتتاح خواهیم کرد که انشاالله این روند رو به رشد همچنان ادادمه داشته و با توجه به شرایط خوبی که داریم بتوانیم با گسترش شعب سرویس دهی خوب و مطمئنی را برای هموطنان عزیزمان در کل کشور ارائه کنیم.

مدیر شعب بانک پارسیان کل کشور با اشاره به افتتاح صندوق های امانت در سطح کشور خاطرنشان کرد: در بحث خزانه و صندوق های امانت نیز تاکنون 19 صندوق امانت در سطح کشور افتتاح کرده ایم که این خدمت هم جزء خدماتی است که مورد استقبال خوب هم میهنان عزیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: امیدوارم همچون گذشته بانک پارسیان بتواند یک بانک مشتری مدار، دقیق و مورد اعتماد برای مردم عزیز کشورمان باشد.

خلیل پور در پایان به شایعات به وجود آمده علیه این بانک اشاره کرد گفت: متاسفانه در یک هفته گذشته شایعاتی مبنی بر ورشکستگی بعضی از بانک ها و موسسات مجاز کشور در سطح کشور به وجود آمده که از اساس باطل بوده و از مردم عزیز میخواهیم به شایعاتی که علیه بانک ها از طریق فضای مجازی نشر میشود توجه نکنند و اطلاعات را از جود مجموعه بانک ها دریافت کنند.

وی تصریح کرد: قطعا با توجه به پیگیری های انجام شده در خصوص افرادی که اقدام به نشر این شایعات بی اساس می کنند اقدامات قضایی صورت خواهد گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید