09:13|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396 - 23:28
کد خبر: 6482

اقتصاد درونزا یکی از راه های مقابله با تحریم های دشمنان است

برای مقاومت در مقابل تحریم های دشمنان بدقول کشور ایران اسلامی، باید اقتصاد را درونزا و تولیدگرای داخلی را رواج دهیم.

اقتصاد درونزا یکی از راه های مقابله با تحریم های دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز با اشاره به اعمال تحریم های جدید علیه ایران که در سنای آمریکا به تصویب رسیده گفت: کشورهایی مانند آمریکا از جمله کشورهایی است که مردم ایران به بدقولی آن ها یقین پیدا کرده اند و اعتماد به دشمن چندین دهه ایران سخت و غیر ممکن می باشد.

وی افزود: اما متاسفانه عده ای از روی غفلت توجه نکرده و مشاهده می کنید که وزیر امور خارجه نامه ای نوشته که در آن خدشه دار شدن نه تنها روح برجام بلکه جسم برجان اشاره کرده است.

رنجبری ادامه داد: باتوجه به این که امسال هم در نامگذاری به اقتصاد مقاومتی و اشتغال تاکید شده، باید به این سمت حرکت کرده و اقتصاد کشور را درونزا کرد.

امام جمعه ماکو عنوان کرد: تولیدگرای داخلی را باید رواج داده و باید به این مسئله یقین پیدا کنیم که ما می توانیم در مقابل تحریم ها بایستیم.

وی بیان کرد: ولی تا زمانی که به این خود باوری نرسیم، مشکلات بسیاری پیش آمده و هر روز تحریم های جدیدی مانند تحریم موشکی، هسته ای، اقتصادی را تصویب خواهند کرد و نهایتا به عرصه اقتصادی کشور ما صدمه خواهند زد که وظیفه ما جلوگیری و مقاومت در مقابل چنین مشکلاتی می باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید