09:57|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396 - 23:19
کد خبر: 6481

مالکان خودروهای تاکسی مدل 85 به قبل می توانند جهت تعویض خودرو اقدام کنند

در سال 95 با باز کردن سایت مربوطه یک سری شرایط را اعلام کردند و این شرایط امسال نیز ارائه و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مالکان خودروهای تاکسی مدل 85 به قبل می توانند جهت تعویض خودرو اقدام کنند

فخرالدین معصوم مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در کفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی ارومیه گفت: در سال 95 با باز کردن سایت مربوطه یک سری شرایط را اعلام کردند و این شرایط امسال نیز ارائه و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در رابطه با شرایط  تجهیز ناوگان اظهار داشت: 20 میلیون تومان وام با کارمزد 16% و باز پرداخت 48 ماهه و اقساط ماهیانه 580 هزار تومان است.

فخر الدین معصوم زاده ادامه داد: خودروی پژو 405 با قیمت 30 میلیون تومان و خودرو سمند با قیمت 31 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند و همچنین قیمت خودروها فرسوده را نیز 5 میلیون 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی  ارومیه در خصوص سهمیه این طرح خاطر نشان کرد: برای کل کشور سهمیه داده شده است و هر شخصی که ثبت نام می کند اگر سهمیه پر باشد از ثبت نام جلوگیری به عمل می آید ولی با توجه به زیاد بودن سهمیه می توانند تا شهریور ماه برای آن اقدام کنند.

وی در خصوص شرایط ثبت نام تصریح کرد: راننده های تاکسی می توانند از طریق دفاتر پیشخوان و پلیس 10+ برای ادامه ثبت نام اقدام و ادامه مراحل آن را در سازمان تاکسیرانی پیگیری کنند و همچنین خودروهای مدل 85 به پایین می توانند برای تعویض خودرو اقدام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید